Заступники директорів на семінарі-практикумі опрацьовували нові методики організації освіти

Інноваційні процеси в освіті, зініційовані реформуванням галузі, здебільшого торкаються організації навчання у початковій школі. Однак учні основної та старшої школи повинні теж відчути позитивні зміни. Тому важливою є підготовка вчителів до роботи в нових умовах.  

Таким чином, проведення на базі Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 міського семінару-практикуму заступників директорів закладів загальної середньої освіти «Готовність вчителя основної та старшої школи до роботи в умовах НУШ» було досить актуальним. Метою заходу було  розширення теоретичних знань про впровадження освітніх реформ, опрацювання термінологічного забезпечення Концепції «Нова українська школа», здійснення науково-методичного інформування учасників про оперативне формування професійних компетентностей педагогів.

Ознайомлення з планом роботи здійснила Уляна Дребот, директор Калуського міського методичного центру, котра й визначила важливість окресленої семінаром теми.

Візитку Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 спрезентував присутнім директор школи Володимир Кіндрат.

Опісля організаційно-презентаційного модуля усі учасники приступили до практичної роботи, яку зорганізувала директор методичного центру. Під час термінологічної розминки «Пазли» заступники директорів, працюючи в групах, підбирали до поданих термінів їх тлумачення, а потім мали змогу перевірити правильність виконання завдання.   

Про готовність вчителя основної та старшої школи до роботи в умовах НУШ розповіла Леся Лазоришин, заступник директора з освітньої роботи школи. Власний виступ доповідач доповнила відеофрагментами уроків з різних начальних дисциплін, що демонстрували використання інноваційних форм роботи, використання сучасних технологій педагогами. Цікаво представлена робота із створення на уроці тематичного лепбука, формування буктрейлерів, використання інтелект-карт, QR-кодів тощо. Це дало можливість продемонструвати сучасний підхід вчителів до організації освітньої діяльності на уроках, що мотивує учнів до роботи, підвищує пізнавальний інтерес, формує життєві компетентності.

У практичному модулі також було передбачено воркшоп «Інноваційні підходи до розвитку творчого потенціалу педагога», який провели  Галина Глущак, керівник Школи вищої педагогічної майстерності, та Інна Бусел, керівник Школи становлення молодого вчителя. Упродовж роботи учасники заходу мали можливість, використовуючи технологію критичного мислення, виконувати певні завдання, створювати алгоритми, моделювати ситуації. Також цікавим було створення лепбуків із запропонованих тем, що сприяло удосконаленню практичних навиків.

Під час обміну думками на завершення роботи кожен з учасників зазначав, що опрацьоване під час семінару має вагоме значення, адже дозволяє обрати орієнтири у роботі щодо формування готовності педагогів закладів освіти до діяльності в умовах реформи.

IMG_2404

IMG_2306

IMG_2301 (1)

IMG_2615 IMG_2611 IMG_2464 IMG_2671

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2019 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх