Учитель завжди готовий поділитися досвідом

Щороку на базі однієї з калуських шкіл проходить педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови й літератури, керівників гуртків із предмета, під час якої педагоги області мають змогу побувати на показових уроках та майстер-класах, а отже, набути нового досвіду, зрости професійно.

Неабияким рівнем фахової майстерності відзначаються й моделювання діяльності освітнього процесу, яке 6 березня 2018 року на базі Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зорганізували для своїх колег учителі Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

Словесниками закладу загальної середньої освіти на високому рівні було проведено заняття з обміну досвідом на тему «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови й літератури». Тамара Фукс , заступник директора школи, учитель української мови й літератури, презентувала  настроєво-враженнєві, кордоцентричні одкровення творчих школярів та вчителів. Учасників вразили креативні напрацювання, уривки з яких зачитала Тамара Василівна.

Про життєтворчий аспект уроків словесності як основи формування мовної та літературної компетентностей школярів розповіла Оксана Яворська, учитель вищої категорії закладу. Такий підхід до навчання, на думку Оксани Степанівни, сприяє усвідомленню дітьми сенсу свого життя; на основі знань про ціннісні орієнтації школярі володіють універсальними усталеними нормами життя у суспільстві, на підставі чого визначають напрями власного розвитку, систему смисложиттєвих координат, у яких вони можуть розвивати себе як особистості.

Застосування дієвих прийомів і методів є набагато ефективнішим тоді, коли людина має змогу дізнатися про них у процесі майстер-класу. Саме у такий спосіб Наталія Вербинська, учитель української мови й літератури вищої категорії, ознайомила слухачів курсів із кроссенсами, продемонструвала, як їх застосування впливає на розвиток критичного мислення школярів, й запропонувала педагогам скласти власний кроссенс.

Виступ Наталії Маркус, учителя-словесника вищої категорії, був спроектований на надання інформації щодо комплексних компетентнісно зорієнтованих задач як інструменту формування компетенцій. Наталія Михайлівна підготувала для колег добірку навчально-методичних праць, які сприятимуть самоосвіті філологів щодо окресленої проблеми.

У формі діалогу вчителі обміркували нове бачення відзначення Шевченківських днів у закладах загальної середньої освіти. Оксана Степанівна презентувала алгоритм проведення виховного заходу «Під знаком високого Духу» (Т. Шевченко. Діалог поколінь у емоційно-смисловому дискурсі ХХІ століття), у якому образ генія української нації для сучасників такий же актуальний.

Результативною може бути діяльність і фахове зростання тільки тоді, якщо поруч із тобою колеги, які співпрацюють, досліджують нове й готові навчатися й ділитися досвідом. Саме такими є педагоги-філологи Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3. Керівником шкільного методичного об᾽єднання є Мирослава Попадин, яка й розповіла слухачам курсів про кропітку працю колег для досягнення успіху в освітньому процесі.

Насамкінець керівник педагогічної практики Світлана  Худецька, методист Івано-Франківського ОІППО, запропонувала учасникам моделювання поділитися враженнями про почуте й наголосила на тому, що саме такі зустрічі сприяють фаховому зростанню вчителя.

 

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

≡  Всі категорії сайту
 Наш банер

 Ми в Twitter


 Корисні посилання

uprava-b

 

Освітній простір

 

 

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2018 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх