У постійному русі до самовдосконалення

Пізнанню немає меж. Щодня педагог не тільки навчає, але й сам розкриває для себе нові освітні грані. І одним із дієвих способів підвищення фахового рівня є співпраця з однодумцями.

Так, 5 березня 2019 року на базі Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 було організовано й проведено лабораторний практикум «Теоретико-методичні аспекти здоровʼязберігаючих технологій у процесі вивчення української мови й літератури».

Тема, яку обговорили вчителі-словесники, є на сьогодні актуальною, оскільки збереження здоровʼя кожного учасника освітнього процесу – це запорука продуктивного навчання, а також сприяння виробленню уміння протистояти можливому негативному впливу ззовні, успішній адаптація до умов середовища.

Учителі української мови й літератури Калуської ЗОШ І-ІІ ст. №8 Куликова Валентина та Харук Ірина підготували для колег цікаву творчу лабораторію в трьох проекціях.

Спочатку Ірина Григорівна спрезентувала короткий тезаурус необхідних слів, що належать до окресленої теми, розташувавши їх за тематичним принципом і продемонструвавши семантичні звʼязки між ними.

Далі Валентина Василівна зорганізувала тренінгове заняття, під час якого продемонструвала, як на уроках словесності можна застосовувати здоровʼязберігаючі технології. За методикою мотивації до успіху педагог запропонувала словесникам кроки для подолання страхів, які часто виникаю під час різних життєвих ситуацій. Наступним кроком у неї послужила технологія подання інформації у вигляді цікавої історії – сторітеллінг, яку теж можна застосовувати в освітньому процесі як одну з методик збереження здоровʼя.

Сприяла піднесенню настрою у вчителів кольоротерапія, яку запропонували колегам Валентина Василівна та Ірина Григорівна, адже кожен учасник мав змогу розфарбувати рядочки з поезій українських письменників і водночас провести для себе хвилини релаксації, які також позитивно впливають на організм людини.

Насамкінець Яворська Оксана, керівник міського методичного обʼєднання, учитель української мови й літератури Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №3, узагальнила напрацьоване й наголосила на тому, що проведення таких лабораторних практикумів сприяє підвищенню педагогічної майстерності, допомагає долати труднощі, які виникають в освітньому процесі.

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2019 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх