Про актуальне – у світлі реформування

Усі процеси в освітній галузі є надзвичайно динамічними, тому й швидкозмінним має бути реагування на них. На засіданні методичної ради якраз і розглядалися актуальні питання діяльності закладів освіти у світлі реформ.

Про формування методичного середовища в закладі освіти говорила голова ради Уляна Дребот, директор міського методичного центру. Вона зазначила, що осередком розвитку професійного потенціалу в закладі освіти є методичне середовище. Це не тільки створення матеріально-технічних умов, але й наявність позитивної мотивації до педагогічної діяльності, сприятливий мікроклімат, націленість на позитивний результат, інноваційність. Зважаючи на вищевказане, доповідач зробила аналіз якості методичного середовища в освітніх установах міста. Зокрема, визначила позитивні аспекти у методичній роботі, проаналізувала активність висвітлення методичної роботи на офіційних сайтах установ. Також у власному виступі проаналізувала усі складові методичного середовища: інформаційну, навчальну, аналітичну, технологічну сфери, зазначивши зміст роботи щодо створення кожної.

Окрім того, присутнім було представлено інформацію про стан організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників освітніх закладів міста. Зазначено, що 219 педагогів упродовж 2018 року пройшли курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському ОІППО. За цей період проведено на базах закладів освіти міста 13 педагогічних практик. Також, розглядаючи перспективу, зважаючи на новий підхід до організації курсової підготовки (запровадження накопичувальної системи) цього року суттєво збільшується кількість педагогів, що проходитимуть курси підвищення кваліфікації.

Про компетентнісний підхід як цільову орієнтацію освітнього процесу на формування «мовної особистості інформаційної доби» говорила Галина Кохан, методист міського методичного центру. Вона зазначила, що із зміною інформаційного суспільства мусять змінюватися й окремі предметні орієнтири. Таким чином, повинен бути новий підхід до формування мовної особистості інформаційної доби. Присутнім було запропоновано стан мовної освіти в закладах загальної середньої освіти, представлено методи, засоби, технології, які використовуються у роботі вчителями-словесниками з метою формування сучасної мовної особистості. Також представлено якість такої роботи через досягнення учнів у різноманітних конкурсах, олімпіадах, інтелектуальних, творчих випробуваннях.

Про стан діяльності практичних психологів з питань профілактики булінгу в учнівському середовищі доповідала член ради Іванна Гриців, методист міського методичного центру. Вона представила присутнім суть поняття «булінг», запропонувала статистику різних досліджень про існування булінгу в освітньому середовищі, що слугувала підставою для такого привернення уваги до зазначеної проблеми на рівні держави. Доповідач зробила короткий аналіз профілактики булінгу в учнівському середовищі, яка здійснюється в закладах загальної середньої освіти міста на сьогодні. Виокремила проблеми, зазначила, що вступає в дію вимога, котра передбачає адміністративну й кримінальну відповідальність за прояви булінгу.

Для розгляду з метою схвалення було представлено головою ради Уляною Дребот авторську методичну розробку «Створення інноваційного освітнього простору як чинника формування компетентності особистості», в якій представлено модель методичної роботи Калуського міського методичного центру. У розробці подано схематично та описово модель роботи центру, що формується із трьох компонентів: діагностично-аналітичного, діяльнісного та компоненту соціального партнерства.20190117_155826 20190117_160839 20190117_164153

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2019 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх