На часі – підготовка до роботи в інноваційному просторі

Відповідно до плану роботи  Калуського міського методичного центру на 2017-2018 н.р.  09 лютого 2018 року   на базі Калуського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №10-ліцей» відбувся педагогічний семінар-практикум для вчителів іноземної мови «Формування ключових компетентностей школярів та способи реалізації інтегрованих змістових ліній на уроці іноземної мови», в якому взяли участь 26 педагогів ЗЗСО.

Методист ММЦ Любов Вовчак  ознайомила  учасників семінару із Рамкою безперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов, розробленою МОН України спільно з Британською Радою в Україні. Рамка – це стандарт професійної поведінки вчителя різної кваліфікаційної категорії, орієнтир та показник для виконання його професійної діяльності. Даний документ є основою для  концепції педагогічної освіти, де основною функцією вчителя є не передавати знання, а створювати умови та сприяти учінню, бути фасилітатором. Рамка пропонує дескриптори,  які конкретизують професійні знання вчителів відповідної категорії.

Педагоги міста мали змогу практично застосувати здобуту інформацію: зробили самоаналіз уроків, використовуючи орієнтовну схему рефлексії, дали цілісну оцінку якості роботи вчителів та визначили рівень їхньої професійної діяльності, користуючись певними схемами спостереження та аналізу уроку.

Під час практичного модуля  вчителі  НВК спрезентували методичний калейдоскоп  інноваційних підходів до вивчення іноземної мови. Вони  продемонстрували особливості нового навчального змісту – те, що він передбачає розгортання навчально-виховного процесу не тільки за традиційною тематикою спілкування, але й за чотирма інтегрованими змістовими лініями і що провідним засобом реалізації мети навчання є компетентнісний підхід до організації навчання на основі ключових компетентностей як результату навчання.  Учителі іноземних мов яскраво продемонстрували застосування  наскрізних інтегрованих змістових ліній у фрагментах проведених уроків із використанням  сучасних методів та форм роботи.

Способи  реалізації змістових ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток» та « Підприємливість та фінансова грамотність» було представлено вчителем англійської мови Вікторією Дяків у 9 класі, де учні, працюючи в команді над темою «Екологія вимагає активності», застосували свої знання на практиці  і презентували чудовий проект – відеоролик «Збереження природних ресурсів».

Важливість використання рольових ігор на початковому етапі навчання, які допомагають побачити світ і себе у ньому, було показано вчителем англійської мови Іреною Менделою у 1 класі, реалізовуючи змістову лінію «Здоров’я і безпека». Цю ж змістову лінію було зреалізовано з учнями 7 класу вчителем німецької мови Оленою Кравчук та вчителем польської мови Наталією Пасєкою у 7 класі. Робота проводилась у формі ділової гри, яка переносить учнів у таке бажане доросле життя, підвищує самооцінку й попит на нове.

Ірина Мандрик, вчитель англійської мови, продемонструвала реалізацію змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» з учнями 4 класу, де завдяки проектним технологіям формується в учнів проектне мислення, почуття відповідальності, вміння працювати в команді над проектами «Моє хобі».

З метою запобігання професійному вигоранню в рамках семінару психолог НВК Оксана Безкоровайна провела психологічний тренінг.

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

≡  Всі категорії сайту
 Наш банер

 Ми в Twitter


 Корисні посилання

uprava-b

 

Освітній простір

 

 

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2018 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх