Методичні діалоги згуртували педагогів міста

За кілька днів вересень привітає нас дитячим сміхом і допитливими оченятами. З новою силою завирує світ школярсько-учительської невтомної праці, в основі якої, за концепцією Нової української школи, лежатимуть постулати педагогіки партнерства, особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів, а також створений сприятливий психологічний клімат і чітка вмотивованість щодо мети здобуття знань школярами та надання якісних освітніх послуг педагогами.

Аксіомою є те, що дієвість Нової української школи залежить від кожного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності ефективного інструментарію для практичної реалізації окреслених завдань.

У час надзвичайно розвиненого медіапростору вчителеві не важко знайти необхідну інформацію, модернізувати й удосконалити власні підходи щодо навчання дітей, тим більше, що сучасний наставник – це особистість, яка готова навчатися впродовж усього життя, займатися самоосвітою. Але не можна й заперечити той факт, що обмін досвідом із колегами, обговорення нововведень у систему освіти, вибір досконалих методів і форм роботи, звичайно, і проблем, які виникають у процесі навчання, є також результативними.

Тому й у цьому році 27-28 серпня було проведено секційні засідання, основною метою яких є підвищення рівня знань про сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога, опрацювання концептуальних ідей щодо інноваційних підходів організації навчання; презентування нових методів та стратегій навчання учнів в умовах Нової української школи, шляхів професійного зростання й особистісного самовдосконалення вчителів та ряд інших актуальних питань.

Структурна модель роботи міських методичних об’єднань базувалася на таких модулях: організаційному, інформаційно-методичному, методико-педагогічному та практичному, у кожному з яких було передбачено різнопланові форми діяльності, спроектовані на підвищення професійної майстерності вчителя, надання йому методичної підтримки та адаптації до нових вимог і впроваджень.

Упродовж двох днів педагоги в процесі секційних засідань опрацювали методичні рекомендації щодо організації освітнього простору, викладання предметів у 2018-2019 навчальному році, основні засади педагогіки партнерства та нові підходи щодо реалізації концепції Нової української школи.

Попереду для кожного вчителя кропіткий, сповнений несподіванок і креативності навчальний рік, сподіваємось, що набутий досвід під час серпневих методичних діалогів допомагатиме долати труднощі та зростати професійно.

Здоров’я, креативності у фаховій майстерності й миру в душі.

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

≡  Всі категорії сайту
 Наш банер

 Ми в Twitter

Tweets by @k_metod_centre

 Корисні посилання

uprava-b

 

 

 

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2018 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх