Актуально: про ефективне управління ЗЗСО йшлося під час проведення педагогічної практики

Освіта – це правічний орієнтир розвитку й успішності суспільства, це те, до чого прагнули, перед чим схиляли голову, що означували як неоціненний дар.

І сьогодні якість освіти має велику вагу. Українська система освітньої галузі зазнає неабияких видозмін. Важливим у всіх процесах, що зараз відбуваються, є уміння зорієнтуватися, апробувати нові виклики до умов, у яких діє заклад, бажання прагматично спланувати модель розвитку установи. Неабияку роль у цьому процесі відіграє керівник освітнього закладу.

Саме з метою підвищення професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти 17 квітня 2019 року на базі Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 проходила обласна педагогічна практика керівників ЗЗСО – слухачів курсів підвищення кваліфікації – з теми  «Ефективне управління ЗЗСО в умовах освітніх трансформацій».

Ольга Нижник, завідувач лабораторії управління та організації освіти Івано-Франківського ОІППО, керівник групи, та Оксана Мариновська, науковий консультант, мотивували окреслену тему, зробивши акценти на важливих аспектах Закону «Про освіту», котрі безпосередньо пов’язані з діяльністю керівника.

Представив заклад, розповівши про організацію всіх процесів у школі, директор Михайло Коротич, який продемонстрував досягнення педагогічного колективу й учнівства закладу, а також запропонував ознайомитися із креативними управлінськими рішеннями, що сприяють успішності діяльності установи. Це зумовило інтерес в керівників шкіл, адже кожен міг змоделювати запровадження таких інновацій у своїх закладах.

Уляна Дребот, директор Калуського міського методичного центру, представила присутнім освітній простір міста крізь призму діяльнісних реалій.

Нова українська школа не ставить собі за мету випустити учня, який знатиме все, але прагне зростити людину, котра зможе успішно себе реалізовувати в умовах сучасного динамічного та мінливого світу.

Тому доречними були показові уроки саме у перших класах. Ольга Матіїв, учитель початкових класів, провела урок з курсу «Я пізнаю світ» за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України», під час якого було продемонстровано методично грамотний підхід до організації навчання першокласників, представлено різні форми роботи, що сприяло активізації учнів до пізнавальної діяльності, а також засвідчувало її системність.

Урок математики провела Валентина Прокопів, учитель початкових класів, що навчає першокласників за вимогами НУШ. Чітка структура організації навчання, динамізм, цікаві завдання сприяли розвитку логічного мислення дітей, спонукали до вирішення запропонованих математичних комбінацій.

У рамках відкритого засідання вчителів української мови та літератури відбулися методичні студії «Компетентнісний підхід до навчання як провідний орієнтир сучасної системи освіти: обговорюємо, осмислюємо, пропонуємо». Розпочала захід Тамара Фукс, заступник директора школи, котра розповіла про учителів-словесників, зосередивши увагу на якісній характеристиці професійної компетентності, особистісному інтелектуалізмові кожного педагога та його творчому підходові до професійної самореалізації. Також доповідач представила творчі й професійні здобутки філологів й учнів закладу.

Оксана Яворська, учитель української мови та літератури, запропонувала присутнім презентацію різноманітних педагогічних ідей, котрі здатні мотивувати учнів до такої праці, що формує життєтворчу Я-концепцію особистості.

Учитель-словесник Наталія Маркус продемонструвала форми та методи роботи на уроках словесності, що на сьогодні є альтернативними для традиційної методики навчання. Апробувати практичне впровадження виконання таких завдань у групах було змодельовано із учасниками педагогічної практики Мирославою Попадин, керівником шкільного методичного об’єднання.

Наталія Вербинська й Лариса Кучма, вчителі-словесники школи, доповнили зміст роботи демонстрацією сучасних філологічних лайфхаків, що здатні робити навчання цікавим, необтяжливим й результативним.

Представники учнівського парламенту презентували патріотичний проект «Я краплина в океані, в мені – ДНК народу», координаторами якого є Лідія Бабій, заступник директора школи, та Наталія Пукіш, педагог-організатор закладу. Слухачам представлено цілісну довготривалу систему роботи щодо підтримки воїнів АТО, збереження пам’яті про них.

Між заходами методичного спрямування для емоційного відновлення слухачі курсів мали змогу почути багатоголосий вишуканий спів шкільного юначого ансамблю «Соколи», що став цьогоріч переможцем обласного вокального конкурсу, під керівництвом учителя музики Зеновія Максим’яка, а також милував своїм співом присутніх й ансамбль дівчат.

Під час підбиття підсумків роботи, гості висловлювали позитивні враження, акцентували увагу на методичній і практичній  його значущості.

 

 

 

ФІЛОЛОГИ2 ФІЛОЛОГИ4 ІНТЕЛЕКТ 1 ІНТЕЛЕКТ2 ІНТЕЛЕКТ5 НУШ 1 НУШ 2 НУШ ФІЛОЛОГИ 13 ФІЛОЛОГИ5 ФІЛОЛОГИ6 ФІЛОЛОГИ8

Рекомендуємо переглянути
Поділіться своєю думкою
Для оформленння повідомлень Ви можете використовувати:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code

Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2019 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх