Конкурс відеороликів

Калуський міський методичний центр
11 березня 2014
Новини

Наступна стаття:

200sheУ переддень відзначення 200-річчя від дня народження Великого Тараса було підведено підсумки міського конкурсу відеореклам на маловідомі або улюблені твори Т. Г. Шевченка.

У конкурсі взяли участь учні й учителі загальноосвітніх навчальних закладів міста. На розгляд журі було запропоновано 14 творчих робіт. Учасники продемонстрували вміння синтезувати різні види мистецтва, знання творів Т.Г.Шевченка та креативний підхід щодо їх популяризації, активний вплив на слухача. Також при оцінюванні враховувались актуальність вибраної теми твору, гармонійне поєднання змісту, ілюстрацій і звукового оформлення, легкість сприйняття інформації.

Усі  відеоролики, котрі журі визнало найкращими, спроектовані відповідно до запропонованих вимог, але в основі кожного відчутний індивідуальний підхід автора чи колективу.

Силою градаційного наростання могутності поетового слова, риторичними фігурами і продуманістю візуального фону вирізняється реклама вірша «О люди! Люди небораки», авторами якої є колектив учнів  НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей». Оживає образ Т. Шевченка у відеоролику «І мертвим, і живим…», продуманому Хамуляк Катериною, ученицею 10 класу  СЗОШ І-ІІІ ступенів №2. А також вдало підібрані авторкою  дійові особи сприяють зосередженню уваги на основній проблемі поеми, яка є актуальною і дилемною для сучасного суспільства. Високим рівнем професійного декламування поезії, символічністю образів і злагодженістю музичного супроводу вражає робота Маркус Н.М., учителя української мови й літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.  Суголосся образного слова і звуку бандури надали рекламі поеми «Наймичка», яку запропонувала Іванчук Вікторія, учениця 11 класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, українського колориту й відтворили тісний взаємозв’язок народу й Кобзаря, що простежується крізь призму його творів.  Своєрідністю творчого задуму, підбором ілюстрацій, актуальними й лаконічними мотто виокремлюється реклама, запропонована Дмитрів Мартою, ученицею 11 класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

Створені реклами свідчать про ґрунтовні знання учнів творчої спадщини Т.Г.Шевченка та власну свідому патріотичну позицію.

Пропонуємо й Вам переглянути найкращі реклами (за рішенням членів журі) й обрати найбільш оригінальний відеоролик. Проголосувати можна тут…

Рекомендуємо переглянути
Свежие записи
Калуський міський методичний центр © 2019 ·   Увійти   · Розробка Мирослав Кусень Вверх